03 november 2009

het bloedappelsiengevoel



lap
daar gaat ie dan
ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe laptop
euh ...een macbook pro
kwestie van eens over het muurtje te kijken
hihi
een fancy ding
woehoe, helemaal iets voor de wereld van laito
vensterkes nummer 7 leer ik op het werk wel
hier wordt dus met het appeltje gewerkt meneer
appeltje h
appeltje c
appeltje v
appeltje keer eens terug
ik word er helemaal vrolijk van

maaaaaar.....
mijn appeltje heeft ruzie
hij is boos op mijn zen mp3 speler
en laat hem zelfs niet op zijn oprit
tja ...de poort staat nochtans open
maar als ik het ding inplug
vraagt hij zelfs niet
hoor wie klopt daar aan mijn deurtje?

hoe moet ik nu muziekjes op die zenspeler krijgen?
pffff

ik voel me als een bloedappelsien in een bak goudrenetten


1 opmerking:

Valerie vanuit haar hart. zei

Hmhm... mooie aankoop! Als mijn laptopke vervangen wordt, dan zal het ook een Macbookpro worden... die lijken me echt super! Voorlopig staat de nieuwe ipod shuffle op mijn eindejaarsverlanglijstje, misschien ook een tip voor jou? ;-)