30 december 2007

nog 1


enfin
nog 1 dag en tzit er op, ik heb het gevoel dat dit jaar voorbij gevlogen is, een raar jaar, ik heb het slecht gestart en zo 100 % tevreden kan ik niet zijn,

morgen laat ik mijn kaartjes afdrukken en kunnen de wensen opgestuurd worden, varierend van het beste voor het nieuwe jaar tot een goede gezondheid. ik denk dat ik mij dit jaar ga concentreren op het uitgebreide knuffelen van mensen die ik graag heb.

met dank aan de oranje kerstbollen van ING. Ze blinken in de olijfboom.

uw allerliefste kapoen

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook wij zijn het jaar helemaal niet zo fijn gestart, maar zie, toen jij je eindejaarsberichtje schreef, zat ik al te puffen en een paar uur later was ons kleine wonder Tristan daar. Voorwaar, een mooiere afsluiter voor dit ietwat mindere jaar konden we ons niet dromen. Een dag tevoren kon je zijn hartje nog horen in mama's buik, een dag later kon je hem live komen bewonderen. Ik wens je niet alleen een heel fijn 2008 toe, maar vooral ook veel kleine momenten om van je petekindje te genieten.
Liefs!