10 december 2007

Van zwoegen wordt je groot (en simpel...)

Die pianolessen en notenleer zijn dus niet van de poes hé, deze avond voor het eerst had ik een testje en ik moest alleen met de juf nootjes van de notenbalk zingen, amaaiman, het ging redelijk. Om jullie te laten meegniffelen heb ik achteraf twee opnametjes gemaakt vol enthousiasme en niet wetende wat de mogelijke gevolgen van een life performance allemaal kan meebrengen, ik trachtte het eerst op te nemen op mp3 maar het kon via deze site blijkbaar enkel via videobeeldjes, het eerste bevat nootjes en het laatste is de succesvolste pianist van Gentbrugge. HIHI!



3 opmerkingen:

marieke zei

de max! ik bewonder je doorzettingsvermogen!!! ps ge hebt hetzelfde notenleerboekske als mijn zoontje en hetzelfde pianoboek als mijn dochter, wel grappig!! ge zit wel al ietske verder...........
liefs; marieke

Anoniem zei

Waaaaay :-) Doe zo voort!

Anoniem zei

Laito, mooi zo!
groetjes,
Martha, Oskar, Silly en kurt (van de zoo :-) )

zingen hoeft niet hoor :-)