26 januari 2008

Op stap met Tristan.

Vrijdag , zalige dag, vrije dag, dan pas besef ik dat er ook mensen zijn die op vrijdag gewoon op straat lopen, mensen die gewoon boodschappen doen, mensen die een praatje slaan...heerlijk.

Nu, voor het eerst samen met de bijna 1 maand oude petetristan en mamatristan op stap geweest in de ORANJE koets, eerst was hij niet tevreden, we gingen shoppen, geen lawaai, tot we in de veritas moesten zijn, ik bleef buiten wachten. Het bazeke begon stevig te huilen voor de volledige lange munte, amaai, op zo'n volume kan ik niet zingen hoor. Geen probleem echter, de mensen keken begripvol, ik kon het niet helpen he,

ja meneer: "ik ben er al lang uit zulle, zo'n kleintje nog" , sprak een lieve dame mij aan, en ze sprong op haar fiets.

Eenmaal terug in beweging ging alles weer veel beter, tot we in de Hema binnen stonden, zeg maar de bisnummers hihi, ik werd plots omzwermd door begripvolle oma's, vol belangstelling keken ze petetristan aan,

Mamatristan had me nog zo gewaarschuwd, een man met zo'n klein babietje, dat werkt erotiserend op de vrouwen...

We zochten de buitenlucht op en Tristan viel als een roosje in slaap.

Het was een mooie vrijdag.

Publicado con Flock

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mag ik hem lenen? ;-)

Unknown zei

en ik ook?

laito zei

heb wat zelfvertrouwen kerels, het komt allemaal in orde. (daar heb ik alvast het volste vertrouwen in...)