20 april 2008

santiago dag 5 (van bert naar joachim)


Tja waar wandelt een mens altijd he; met toffe vriendjes is het natuurlijk altijd leuker.

Ik had twee collega's heel plechtig aangeschreven of ze met mij niet eens een wandeling wilden maken om mij voor te bereiden op santiago. (tis echt een aanrader, schrijf nog eens een brief...dat geeft een goed gevoel)

Om het symbolisch te houden...ze waren al een eindje op weg geweest met mij en ik wil ze nog een eindje op mijn weg terug vinden ook. Sommige dingen mogen ook eens gezegd worden he... Vandaar...op de plechtige uitnodiging die ik schreef kwam een zeer leuk antwoord, we zouden van de woonplaats van Bert (welle)naar de woonplaats van Joachim (st martens lennik) wandelen en daar iets eten (want daar zag Bert het meeste naar uit volgens mij.)

Zogezegd zogedaan

Het begon in mineur. Mijn vriend Joachim die samen met z'n vrouw mij kwam oppikken, had zijn korte broek aan....ik was jaloers dat ik dat niet gedaan had smorgens. Toen ook Bert een korte broek bleek aan te doen heb ik dan maar mijn broek opgestroopt.
Twas ofwel dit laatste ofwel in mijn onderbroek verder gaan.

Na de heerlijke boterkoeken gingen we op stap langs de suburbs van denderleeuw, de mooie dender , verder over de as van de marginalitiet (n8) naar het pajottenland.

Onderweg stopten we voor een rijsttaartje, de cremerie was nog dicht.

Na ongeveer twintig kilometer kwamen we op het eindpunt.
We aten ons buikje rond en aten daarna nog een pannenkoekje en speelden wat met de kindjes.

een mooie dag!

merci!

ik riskeer hier wel een boete van 25.000 euro voor het publiceren van hun foto op tinternet (dat stond zo in het contract...)

1 opmerking:

laito zei

correctie....de as van de marginaliteit is volgens Joachim :De dender.