27 april 2008

Santiago dag 6 (zand over zand over zand)


ter gelegenheid van de voorbereiding op mijn santiagotocht ging ik met mijn roranjevriendinnetje naar de panne om er in de natuurparkduinen te wandelen.


eerst plopsaland links laten liggen
dan een stukje door het calmeynebos en
dan verder door
op zoek naar wat een struweeltje nu precies was
vonden we er de gr pijltjes terug en een kijkoverdeduinentoren
zand zand zand
berg berg berg
WOESTIJN of DUIN
stap stop stap
helmgras helmgras
zee zee zeezon
en tintelende regensprudel
in de verte zagen we duinkerke
en dranouter aan zee
en rooranje strandcabientjes
tijd voor een rijsttaartje
STOP
dag voorbij
lijst je in


liefs laito

1 opmerking:

Anoniem zei

ik heb het ook al door! naar santiago. schitterend. ik wil mee! zou dat lukken met een 3-jarige die om 3 uur 's nachts pijn aan zijn benen veinst en een pas 1 jaar geworden hooligan. dat ze in spanje op de wereld gebotst is, pleit wellicht in haar voordeel...