25 mei 2008

Louis (santiago dag 11)




In Tienen ging ik op bezoek bij m'n all time favorietje Bertin en z'n gezinnetje. We maakten een wandeling in Meldert bij Hoegaarden. Louis en z'n papa waren mijn sterren van de dag.

louis is 4
en stapt al flink
hij ziet een slak
stop, wacht nu even
door het gras voorbij de koeien
jaja hij stap al flink
hij ziet een lieveheersbeestje
we noemen haar nina
en nemen haar mee
eerst denkt louis ze in een potje te bewaren
maar dan verandert plots het plan
daar is een tweede lieveheersbeestje
ik zet de een bij de ander
zo kunnen ze misschien vriendjes worden
komaan Louis, we trakteren straks op cola
ik heb al veel moois voor mama
papaver, klaproos, boterbloem
draag je me tot aan die boom papa?
hier
we moeten in de richting van het pijltje
flink zo
is het nu nog ver
zijn benen zijn zoooooooooo moe
dan maar in papa's nek
tot aan de toren
tis een kerk
eerst nog een bankje rust en foto trek
en dan een cola bij odette!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: