21 juli 2008

leeghoofd volhoofd

(zou het kunnen dat mijn hormonen het weer bepalen of is het omgekeerd)

mijn hoofd zat vol
...
wandelen dus tot het leeg was
...
toen mijn hoofd leeg was nam ik de tram
...
verrassing
...
ter gelegenheid van de gentse feesten
...
op de tram roepen ze nu af in sappig gents:"volgende arret sint pieters stoase"
...
en volgende arret
...
en volgende arret
...
en volgende arret
...
elke arret werd mijn glimlach breder
...
(ik moest denken aan mijn rockenrollverleden, toen een meisje het voor elkaar kreeg om in volle spits op het treinperron een demo van mezelf te laten spelen en mezelf zo te verrassen; ik kan u zweren maat... het doet raar als ge euw eigen hoort zingen op het spoor 10 van sint pieters stoase
...
pardon meneer
...
zit je te wachten op buus negene
...
ik geraakte aan de klap met een vlotte ledebergse die naar oostende gaan zwemmen was.
...
een brunette
...
ze deed me net niet binnen
...
hoofd weer vol dus.
...
deze keer met leuke dinge
...
volgende arret?

Geen opmerkingen: