28 augustus 2008

een dag als een ander

vandaag was net zoals de ander
ik stond wat later op
geen nescafee maar koffie
gestrompel van de trap
misschien moest ik vandaag gewoon eens overslaan

ik luisterde muziek (comme d'habitude)
ging cd'tjes halen
effe denken
wat dan nog
oh ja, buikpijn, dat kon niet missen
bijna elke dag
geen nieuwtjes, geen vriendjes
vandaag geen glinsters in de ogen
hooguit een gezonde blos

vandaag was niet zo anders
mja, ik kreeg een mail van wendy
lang geleden niets gehoord
pingpongmails, alsof de lijn even zat verstopt
maar het nu was opgelost

de rekening dan maar
ik liep 1 maal verloren
dronk nu 4 maal koffie,
1 om 8
1 om 10
1 om 11
en 1 achteraf
die zesde ben ik al vergeten
tel maar op
plus
een stukje appel van een maatje,

dat was het denk ik zo wat
...
gewoon schrappen die dag

?

Geen opmerkingen: