03 november 2008

deze week tel ik mijn stappen (deel 1)


Goh, gisteren heb ik van mijn zusje een stappenteller gekregen om efkes te proberen. De teller zat bij Goed Gevoel (zeg maar de Humo voor de emotioneel intelligentere mensen).

Deze morgen heb ik dit dus op mijn broek bevestigd en nauwkeurig het resultaat in de gaten gehouden. Wil je sportief bezig zijn dan moet je zo een 10.000 stappen per dag zetten.

Mijn mama heeft altijd gezegd dat ik mieren in mijn broek zitten had, ik ben dus met andere woorden vrij actief en beweeglijk en op mijn werk huppel ik van de ene collega naar de andere, trap op trap af dus... Ik zou vermoeden dat ik goed op weg ben.

Ik ga met de fiets naar het station ... dat geeft echter geen resultaat, alleen als ik over een vluchtheuvel slinger durft hij soms een stapje in te calculeren. Maar wat is een stapje, niks natuurlijk. Ik heb trouwens gemerkt dat een vreugdesprongetje ook maar 1 stap is, ook een bekkenkanteling geeft maar 1 stapje.

...u leest het al ...ik ben hier excuses aan het verzinnen om toe te geven dat ik deze avond slechts 4593 stappen op de teller heb.

UIT PUUR PROTEST verzet ik hier vanavond gene stap nie meer zie!!!

ik hou jullie deze week verder op de hoogte over de stappen van laito.

liefs,
uw kapoen




Geen opmerkingen: