06 juli 2009

we moeten een keer kunnen lachen ook :-)

op vraag van Elias, mijn wandelmaatje, publiceer ik de onderstaande blog door hem geschreven,
onder het mom van zelfrelativering is het begin van de porseleinenwinkel
meteen de voorlaatste post over de hadrian wall route

Sir Edward Erwin

On the foot of the Hadrians Wall I met Sir Edward Erwin from the Royal Society
I have never met a men like this before
His steps determined, his shoulders far above rain, wind and other inconviences
His will strong, British, ever focused on the final goal
His manners so refined, far distanciated from any possible continental contamination
Drinking his tea very black and just in time
Cueuing up every row to collect stamps for charity
Gracious greeting English ladies with a heavenly kindness
Explaining people what it means to be a gentleman
That is Sir Edward Erwin from the Royal Society



sta mij echter toe in eenzelfde post een foto te publiceren van Elias The Sheperd.

we moeten een keer kunnen lachen ook hee ;-)

2 opmerkingen:

Melo zei

Gieren! Ik heb altijd geweten dat Elias' ware roeping elders lag... : )

Trijn zei

Kan ik een afspraak krijgen bij deze man die me van mijn zorgen kan verlossen? En wa moet da kosten?