04 november 2009

PEDRO GUERRA: el marido de la peluquera/le mari de la coiffeuse

de man van de kapster dus,
hij, antoine, droomt van kindsaf aan om met een kapster te trouwen
het lukt hem,
maar na tien jaar huwelijk loopt het fout af
ze gooit zich in de rivier.

ik heb deze franse film uit 1990 nooit gezien: Le mari de la coiffeuse.

Pedro Guerra, een kanarie, heeft er een zeer mooi liedje over gemaakt....
met in het stroofje het suikerzoete: abrazame fuerte, que no puedo respirar. (omhels me heeeeel stevig, zodat ik niet meer kan ademen)

kijk daar droom ik nu ook zo nu en dan eens van zie :-)
liefs
laito


en omdat het zo een fantastische singer-song writer is nog drie liedjes achter elkaar, deze keer speelt hij niet op blote voeten al heb ik het hem wel al zien doen, weinig mensen kunnen zo poetisch met liedjesteksten omspringen als hij, voor de spaanssprekenden ...hij heeft ook een blog http://blogpedroguerra.blogspot.com/




Geen opmerkingen: