09 mei 2010

over dokters, ontploffende vrouwen en nog andere straffe stoten...

Liefste lezer

Tis een beetje een vreemde week geweest. Er gebeurde elke dag wel iets het vermelden waard,
hihi,
Het begon maandag op de trein, ik huppelde de fiets af, de trap op net op tijd voor de trein naar Brussel. Niemand had blijkbaar rekening gehouden met mijn aanwezigheid, ik moest schooien om nog een plekje te vinden. Dat stond mij helemaal niet aan en toen sprak ik de gevleugelde woorden: "Mevrouw, als je niet opschuift ga ik op je schoot zitten" Ik kreeg nog net niet de gerechtelijke politie op bezoek. amaai.....ik had beter moeten weten.

Toen ik sanderendaags een mevrouw in de trein erop wees dat haar valies niet op de zetels hoorde maar in het tussencompartiment liep het helemaal uit de hand. Ik had me vergist, die valiezen bleken niet van mevrouw te zijn. De gevolgen waren niet te overzien. Ze ontplofte, spuwde witte woede en verwijten en vroeg aan mij of ik ervan hield om vrouwen aan te pakken. EUH....En ze zei me dat ik veel geluk had dat haar man er niet bij was.
De gal spetterde tegen de ramen, de trein ontspoorde net niet.
Juist ja ...ik had beter moeten weten.

Vandaag , de kers op de taart.
De kers van de kers op de taart kwam uit de GB partner. In de Gentbrugse GB partner zit meestal een straatmuzikant akkordeon te spelen. Ik geef die mens meestal iets en ook vandaag deed ik dat. Het is tenslotte een van de enigen bij Carrefour die daar fulltime werkt ;-). Het geld dat ik uitspaar door met de fiets te gaan shoppen geef ik dan voor een beter doel. Op het moment dat ik de akkordeonist 90 cent toestop komt een kerel op me af, drie koppen groter dan ikzelf, een walrus meets John Massis tiep met bijpassende overall en snor. :Hij zegt tegen mij: "Gij godverdomse dwaezekluut, diene schooier zo beter goan werken".
Ik sta versteld en kan niet meer uitbrengen dan... goe bezig....

Ander straf spul?

Ik kreeg daarnet een mailtje van de mevrouw die zich heeft opgegeven voor een liposculpture. Ze vraagt zich af of een lasermethode duurder is dan een vibratiemethode...EUH

Volgens mij heeft mevrouw zich van erwin lemmens vergist....

om mooier te worden surf je best naar www.lemmenserwin.be
voor al de rest blijf je beter hier :-)

veel liefs
laito

2 opmerkingen:

Jo zei

ik heb ooit een foto van zijn kabinet getrokken met mijn GSM. toen ik er passeerde vond ik dat best leuk. jammer genoeg gaf mijn gsm er nadien de brui aan gaf :-)

laito zei

Maar jo toch :-)