30 december 2011

Barcelona-Granada : the roadmovie

vriendjes, niet zonder enige apetrots zwier ik mijn roadmovie op het internet.

zoals veel mensen waarschijnlijk weten ben ik in septermber gaan fietsen in Spanje.
gewapend met een eenvoudig digitaal cameraatje fietste ik van Barcelona naar Granada
hieronder vind je het verslag van deze tocht...

het doel was om jullie eens te tonen waar ik mijn hart heb verloren

geniet ervan en doe mij een plezier door er rustig naar te kijken in de couch-mode

liefs en een voorbeeldig 2012 toegewenst.

een mooie spaanse weg from erwin lemmens on Vimeo.

5 opmerkingen:

Koen zei

Een meesterwerkje Erwin! Man, daar moet toch wel wat tijd in gekropen zijn ;-)
(Zit nu in minuut 20, dus nog de helft te gaan in het nieuwe jaar: fijn 2012!)

laito zei

hee koen, dankje voor het complimentje, niet alleen veel tijd, maar er is ook wat ziel in gekropen :-)

een fijn 2012, ook voor jou!

Koen Lauwereyns zei

Zeer schoon... Op alle fronten.

Valerie vanuit haar hart. zei

Jouw roadmovie hield mij zeer aangenaam gezelschap tijdens deze slapeloze nacht. Super!!!

Guy De Zeine zei

Zelfs de moderne versie van Don Quichote's windmolen heb je gezien! Mooi!