17 februari 2008

van 12 naar 34 (dag 2)



pfwie, wat een mooie dag, ik ben vandaag vanuit Drongen tot in Deinze gestapt. De zon heb ik onder de arm genomen, samen met het goed humeur, door het rijke Latem, langs de jachtjes, langs het golfterrein, zo, langs de Leie naar Deinze en daar de trein terug.


en vriendelijke mensen in Latem. ik passeerde lage auto's die bijna evenveel lawaai maakten als de mijne, ik passeerde statige villa's aan de overkant, de mensen in het huis op onderstaande foto nodigden me zelfs uit op thee, ze wilden hun dochter aan me uithuwelijken, ik heb dan maar vlug mijn biezen gepakt naar het wereldlijker Deinze en een koffietje gedronken op de langgerekte markt.

dag 2 was mooi, gaf me ook vertrouwen voor wat komen moet.

liefs
erwien

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je mag het adres van die villa en enige nuttige tips omtrent de interesses van die ongetwijfeld jonge en bloedmooie dochter altijd in mijn richting sturen zene :-)

Unknown zei

joehoe hier zijn we terug vanop de laptop!! Ik had hem al even terug maar het draadloos was er nog niet :-(( bij deze...Vorig jaar november deden we ook santiago..met mama en papa en ...het vliegtuig :-)) weliswaar de moeite...mocht ik geen drie kadees hebben, wou ik wel met je mee...wie weet, een andere keer x