29 mei 2008

een trein met prepare

Ik nam vanavond de trein naar t weekend
Een piano in mijn hoofd
en mijn hart op overslag
na een blusbrandhelpdeskdag

Ik zat op de bovenste verdieping van dubbeldektrein
Twee vrouwen eind de twintig naast mij
opscheppen tegen elkaar
grenzen aftastend (zoals vrouwen dat kunnen).
Zij , mama van Sky, ging binnenkort op verbouwingsverlof bij haar schoonouders intrekken
Twas goedkoop
Je hoeft je er niet voor te schamen.
Ze hebben een slaapkamer en een kinderkamer voor zich
De rest zal ze moeten delen (ik vermoed zelfs haar brave hendrik...)
De kosten zijn voor de schoonouders. (een erezaak voor de schoonpa)
Maar nu en dan gaat ze wel naar haar slager gaan om vlees
Want de prepare van de slager van de schoonpa is niet echt lekker...


Als dat maar goed afloopt...

Geen opmerkingen: