29 mei 2008

Santiago nadert: kaarsen branden

De aanbiedingen komen stilaan binnen om een kaarsje te doen branden in Santiago. Dan denk ik...ok gewoon doen. Het zal zeker geen kwaad kunnen zolang de kerk niet in de fik gaat.

Vandaar de oproep.
Fluister een wens en ik neem hem mee naar daar, 25dagen lang.
Ik doe daar een kaarsje branden of ik knipper eens met mijn ogen als ik een vallende ster zie.
Ik fluister je dromen en wensen rechtstreeks in het oor van God.
Niet eerst in het oor van de kardinaal hoor (je kent hem wel de zo een beetje zo man)

Nee, ik fluister jouw wens rechtstreeks in het oor van God;
het kan geen kwaad,
rechtstreeks

Ik flikker het eens goed in zijn oor.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een tri-verzoekje:
Kan je af en toe es naar de zon lachen? Zodat ze jouw lach zonnig naar hier doorstraalt. Kan je naar een vallende ster knipogen? Dan weet kleine tri dat je van ver nog over hem waakt. En verder: wensen prevelen voor een leuk lang leven voor ons allemaal: jij en wij en zij!

Anoniem zei

Beste Erwin,

Een kaarsje, of meerdere, opsteken in Santiago zal niet lukken tenzij je creatief bent. Je eigen kaarsen (waxinelichtjes) meenemen en op een stil plekje neerzetten. (lucifers niet vergeten...) Voor de rest alleen maar elektronische kaarsjes.
Succes met de laatste voorbereidingen.
Tip: voorbij Santander steeds het spoor volgen (en niet beister raken). Er worden allemaal nieuwe wegen aangelegd waardoor er soms geen pijlen meer te bekennen zijn. Men heeft getracht aan de Santiagogangers te denken en soms zijn er nauwe doorgangen.