08 mei 2008

over Murphy, K3 en asperges

Op mijn werk jaag ik dagelijks Murphy weg,
Ik kom er aan en de pc problemen smelten als sneeuw voor de zon
Hoe ik het doe weet ik  zelf nog altijd niet (ik denk dat het iets met golven te maken heeft)

Zo moet ik ook veel pooierpointpresentaties klaar zetten
Zoals vandaag op de onthaaldag voor nieuwe personeelsleden van mijn agentschap
Het was voor de gelegenheid in het gebouw aan de Zoo
Ik moest drie dagen aanwezig zijn voor het klaar zetten van beamer en laptop en bijregelen van geluid en dat is het zowat.
Als het misloopt moet ik mijn pokerface uithalen en het raprap arrangeren
of de "sorry, er zijn zo van die dagen glimlach" tevoorschijn toveren

Smiddags mag ik dan uitgebreid eten aan een ronde tafel
Met aardbei, ijs,
Zicht op zoo
En op die olifant met fotograaf die elke bezoeker omarmt
Kassakassa
En ... ik was het bijna vergeten
Asperges als voorgerecht

Vandaag mochten we even naar het voederen van de zeehondjes gaan kijken tijdens de pauze
En van de electricien van de Elizabethzaal kreeg ik een rondleiding in de zaal
Jipiejee, ik was er nog nooit geweest,
Hij loodste me door de coulissen en plots stond ik daar dan
Op het podium waar ooit Neil Young, Jackson Browne en zoveel anderen liepen
Daar stond ik dan
Tussen de roze hartjes van de komende K3 show.

Het was een mooie dag
Alleen spijtig dat ik nu al twee dagen na elkaar asperges als voorgerecht eet,
En morgen nog een dag!!
Foei

Publicado con El navegador Flock

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mmmmmm ... asperges. Van mei tot wanneer? Elke dag, wat mij betreft!

Unknown zei

ik zal ze zondag de groeten doen...die meiden van K3 ;-)