01 juni 2008

Deinze - Roeselaere (oefenen met rugzak en telefoonboeken)


In 2 dagen wandelde ik van Deinze naar Roeselaere. De eerste dag had ik gezelschap van mijn vriend Elias,we hadden veel leute. Later op de week komt er een uniek fotoverslag met commentaar van Elias.
Het einde van de eerste dag lag in Tielt. Elias had zijn rugzak gevuld met telefoonboeken en een verzameling floraboeken om onderweg het een en het ander te kunnen determineren...Een goeie oefening voor zijn komende reis naar Slovakije. We waren wel een beetje kapot na die eerste test. Elias ging terug richting Gent en ik overnachtte in hotel Mullem de Terschueren van de stad Tielt. Een zeer mooie patricierswoning gelegen aan het stadspark.
Ik slaagde erin om ook de tweede dag twintig kilometer te stappen. Ik ben moe maar gelukkig. Nu afwachten of ik morgen uit mijn bed geraak...

Geen opmerkingen: