22 november 2008

c est dur dur d etre bobo

jaja, tis hard om bobo te zijn

deze morgen ging ik kaleiverf halen

ik vertrok verrimpeld van de kou met mijn alu ros.

kvroeg aan wesley van de gamma of hij kalei had...

hij keek me aan alsof de gamma en brico plots gefusioneerd waren

nee dus, wel een productjeuh om uw muur te fixeren

met doodskopje op

nee dus



ik dus naar www.ecostore.be

met fiets door sneeuw en regen

(en ze lachen altijd als ik zeg dat ik het voel aan mijn knie dat het gaat sneeuwen)

daar kreeg ik een uitleg waar ik nog niet goed van ben

duizenden mogelijkheden meneer

niet moeilijk te kaleien hoor

uiteindelijk gewapend met een zakje van 25 kg poeder en kalkverf van 2 kilo

en nog wat waarvan ik nog niet precies weet waar het voor dient....en een borstel

dan wachten op een voorbij huppelende auto van cambio (mijn fiets zag dat gewicht niet zitten)

terug naar huis

allez

c est dur dur d etre bobo

liefs
uw ecosloeber

Geen opmerkingen: