27 november 2008

lena , het boekje

op 4 november werd lena geboren, mijn nieuwste petekindje, ik had al een tijdje zitten denken wat nu juist te doen voor haar geboorte en ik had al een ruw ideetje..door de te vroege geboorte van lena moest alles wat vlugger gaan....ik zou een boekje maken..kocht een marimekkoboekje in gerona...alleen...ik kan niet zo goed tekenen...ik ging dus op zoek naar pinguins en vond er in alle soorten en gewichten.

Pinguins moest en ging ik tekenen omdat de mama van Lena toch zo graag pinguins ziet...vandaar dus...mij verhaaltje over...pinguins, liefde, lena en over het bad dat een oceaan was...

het bijhorend liedje vond ik gewoon mooi en is van The Swell Season (die kerel van de Frames)



Hier is wat werk in gekropen...amaai... (ook al ziet het er zo niet uit ;-)
soms is de tekst wat klein om te lezen je bent dus best dat je in het begin dubbelklikt zodanig de je de video in vidster zelf te zien krijgt en dat is wat groter, hoe groter de video, hoe groter het gevoel ;-)

geniet ervan
liefs
peter erwien






2 opmerkingen:

Anoniem zei

wondermooi
voor een klein wonder
van een wonderlijke peter

Anoniem zei

wow!