22 december 2008

die dekselse bart

ik heb mijn bedenkingen bij

peeters bart

alhoewel

de teksten zijn zeer origineel (geeft hij je net voor hij thee heeft gezet een hapklare blik en een kus)

helaas, hij kan niet zingen (maar dat kan bob dylan ook niet)

de teksten zijn zeer origineel (elke blote tet wordt er op gezet)

het laatste singeltje "denk je soms nog aan mij"
kan zo op een plaat van manu chao staan
met dat zelfde geluidje van de pouuuing gitaar en dat ritme

pouuuuuing denk je soms dat er een dag komt poouuuuuing
pouuuuuing denk je wel eens aan mij poouuuuuuing

maar zijn teksten zijn wel zeer origineel


proxima estacion esperanza

pouuuuing que hora son mi corazon poooouuuiing
pouuuuuing me gustas tu poooouuuing
pouuuing me gustas nonkel bart poooouing
pooouing me gustas copiar poooouuuing
ppppoooouuuuiing once de la noche poooooiiiiing
pooooouuuuuiiiiing proxima estacion pooooiiiinnng

boechout!


ps ik ben niet boos op jou hoor, wel op de produktie

Geen opmerkingen: