22 december 2008

sarah

sarah bettens
sara beth
sahara bettens (met haar woestijndroge stem)

gisteren zong ze in de vooruit
ze blijft mijn favorietje
een keer in de spaanse les vroegen ze mij met welke bekende vlaming ik wel eens een duet wou zingen (als je begrijpt wat zij bedoelen)

ik zei ...sarah bettens
maar die is toch voor de meisjes zei 1 slimmerik (hij moest altijd gelijk hebben)
ik glimlachte
en zweeg in het spaans.

magie hing in de vooruit,
ik was overweldigd door at seventeen (een cover van janis ian)
daar zat ik dan op de vierde rij
recht voor haar


sarah bettens
m'n favorietje
zong voor mij alleen
twinkel twinkel twinkel



dank voor het ticketje !
vriendjes

als jullie willen zien wat ik ongeveer zag dan kan je eens een kijkje nemen op ab tv hier (een leuke plek voor streaming van live optredens trouwens)

op minuut 13 een schitterende cover van prince
het volgende nummer...at seventeen.

de originele versie van janis ian zie je hier

Geen opmerkingen: